Aku xdapat bayangkan macam mane rupanya lembu kat tepi jalan tu ketawa. Mesti kelakarkan mukanya..

Agak-agaknya kalau lembu boleh ketawa, mcmane suara ketawanya tu kan. Hahahaha… mesti kelakarkan suara ketawa tu. Gharau giler..Mesti korang cabut lari kan bila dengar suara gharau tu.. dan mesti lembu-lembu tu kecil hati korang lari daripada dia..😀

 

Saja je tulis pasal benda ni.. sebab teringat lak sembang kosong aku dgn my BF tadi.

 

Tapi, kenapa ye sume binatang ni xleh ketawa? Tak pernah tengok muka binatang sedang tersenyum. Kalau menangis tu pernahlah.. Kucing aku salah satunya.. Biasalah, akukan suka citerkan sad story aku  kat dia..🙂 walaupun ku tahu kucingku itu xfaham…hahhaaa.. tapi kira ok  ape citer dgn kucing daripada citer dgn bear or barbie doll… Paling tak pun, kucing aku leh manja meleset-leset kat aku kan.. Terubat jugak sedih tu… Papepun, aku sayang kamu…. Wahai Kucingku…